Eilen liideltiin taas vaihteeksi (pe oli treenit, lisäilen kunhan ennätän ja su viä tasokoe), joten hallilla on nyt viime päivinä tullut sitten oltua. Treenien jälkeen liideltiin sitten lisää, se ei kyllä ollut agiliitelyä, vaan omaa pää pilvissä seikkailua, niin hyvä mieli jäi :)

Eka tehtiin viidellä vierekkäin laitetulla hypyllä esteen ohituksia ja takaakiertoja. Ei suju meiltä sitten ollenkaan, ei. Näitä tehdään kyllä ens maanantaina sitten omatoimivuorolla, mutta vain aina parin esteen voimin, eilen mentiin liian pitkänä sarjana ja siin menee kaikilla hermo.

Jälkimmäinen treeni puolestaan oli i-h-a-n-a :D Fiilikset lähteä sitä tekemään oli tosin nollilla, mutta Tytti sanoi, että tottakai mä meen, kun kerta mahdollisuus on ja mä sit menin vaikkei hotsittanutkaan. Onneksi menin :) Siin oli hyppy, jonka jälkeen kakkoshyppy oli 90 asteen kulmassa, kolmonen suoraan sen edessä, nelonen siihen 90 asteen kulmassa ja sille koiran piti tulla esteen takaa (minusta kattottuna) ja samalla mä valssasin. Sit seuraava hyppy suoraan nenän edessä, sen edessä putki, joka melkein tulosuuntaan käänsi menon. Siitä hyppy, seuraava hyppy piti taas tulla takaa (jonka toisella puolella mä taas valssasin) ja siit vielä suoraan edessä hyppy ja siit 90 asteen kulmassa viimonen.

Mä lähin meneen sitä asenteella, et juu, ei mene. Mut Hippuhan meni. Päästiin ekalla kerralla esteelle numero seitsemän (putken jälkeinen hyppy) virheettä, mut kasin (mun vika) ohi Hippu juos siä takana. Mut siis miettikää, seitsemän estettä radanomaisesti peräkkäin! Siis me! Niinkun sisältäen mut ja Hipun! *äimistelee* Sit ku sitä innostuu, et nyt tää toimii, niin kyllähän sitä sit erinäisissä kohdissa tuli kropalla ohjattua koiraa ties minne. Mut pääosin se sujui. Ja lisää äimäilyä luvassa. Tulin nelosesteeltä (hyppy) vitoselle (hyppy), jonka takana putki. En pysyny Hipun matkassa niin se eteni siitä hypyltä sinne putkelle! Itse! Ilman mua! Noh, idiootin leima otsaan taas, mut mä vaan tuijotin. Suu auki. Just ennen putkea Hippu sit pysähty ja haukku mut pystyyn, kun en käskeny sitä sinne putkeen vaiks se tiesi, et sinne mennään. Ihan aiheesta kyllä oli! Mut siis se ois menny ilman mua! Mun pitäs nyt ehk alkaa vähitellen tottumaan siihen, et se oikeasti menee eikä seistä suu auki keskellä kenttää. Kyllä mä varmaan opin, mutta kyllä sitä edelleen on ni järkyttynyt tästä ettei tosi. Huh! On mulla sitten loistava koira <3

Pakko vielä sanoa, että nyt kun Hippu osaa vähän mennä jo ilman mua ni se näkyy. Tuolla vikalla radalla valssasin kahdesti ja ONNISTUNEESTI, mitä ei ole kertaakaan aiemmin tapahtunut. Tässä se näkyy ku homma toimii :) Nyt vaan sitä kovaa ja korkealta pudotusta odotellessa ..